Lidl Plus lietošanas noteikumi
Spēkā no: 2024. gada oktobra
Versija: 2.0
Saturs
1. Piemērošanas jomas un saistība ar citiem noteikumiem
2. Dalības nosacījumi
3. Reģistrācija, konts un līguma slēgšana
4. Pakalpojuma priekšmets
4.1. Personalizēta informācija
4.2. Datu ieguve un uzglabāšana
4.2.1. Reģistrācija programmā Lidl Plus
4.2.2. Informācija no Lidl Plus
4.2.3. Veikalu apmeklējumi
4.2.4. Klientu apkalpošana
4.2.5. Tiešsaistes pakalpojumu datu izsekošana
4.2.6. Produktu (preču) rezervēšana
4.2.7. Partneru piedāvājumi
4.2.8. E-mobilitāte
4.2.9. Scan&Go
4.2.10. Mobilais maksājums - Vispārīga informācija
- Neveiksmīga maksājuma sekas - Piesardzība, rīkojoties ar PIN kodu - Lidl Pay bloķēšana - Aizmirsts PIN kods
4.2.11. Lidl punkti
- Vispārīga informācija
- Punktu un balvu izpirkšana
- Punktu un balvu izpirkšana
- Punktu derīguma termiņš
4.2.12.Citi digitālie pakalpojumi
4.2.13. Mans depozīts
4.2.14. Kupons Plus
4.3. Datu analīze
5. Vispārīgie pakalpojuma lietošanas noteikumi
6. Rezervēšanas funkcija
7. Jūsu pienākumi
8. Atteikums
9. Atbildība
10. Izbeigšana, dzēšana
11. Nobeiguma noteikumi
12. Piemērojamie tiesību akti
1. Piemērošanas jomas un saistība ar citiem noteikumiem
Šie Lidl Plus lietošanas noteikumi (“noteikumi”) regulē dalību klientu apkalpošanas programmā Lidl Plus (turpmāk saukta “Pakalpojums”) Pakalpojumu nodrošina Lidl Stiftung & Co.KG (turpmāk saukta “Lidl Stiftung” vai “mēs”). Vienlaikus Lidl Stiftung ir tiesības pakalpojuma nodrošināšanai piesaistīt apakšuzņēmējus un/vai citus Lidl uzņēmumus (Lidl Latvija SIA); turpmāk attiecībā uz Lidl Stiftung sauktus “Lidl uzņēmumi” vai “Lidl”). Pakalpojums paredzēts patērētājiem (turpmāk “lietotājs” vai “jūs”), kuri grib rezervēt preces izmantojot Lidl Plus un/vai kuri vēlas saņemt Lidl sagatavotu personalizētu informāciju par Lidl un izvēlētu sadarbības partneru piedāvājumiem un īpašajiem piedāvājumiem, kuri pēc iespējas precīzāk atbilst attiecīgās personas interesēm. Lidl Plus lietošanas mērķi ir arī nodrošināt, ka lietotāji saņem sev piemērotāku saturu un ka Lidl nesūta saturu, kas neatbilst lietotāja interesēm.
Ar paroli aizsargātais Lidl Plus konts ļauj glabāt datus no dažādu apakšgrupu, piemēram, Lidl interneta veikala, Lidl lietotnes u.c. pakalpojumiem (“Tiešsaistes pakalpojumi”) centrālajā uzglabāšanas vietā (turpmāk “Konts” vai “Lidl” Plus konts”), lai tos skatītu, tiem piekļūtu, tos pārvaldītu un rediģētu. Pēc vienreizējas reģistrācijas tiešsaistes pakalpojumā konts ļauj izmantot tiešsaistes pakalpojumus ar vienu un to pašu lietotājvārdu un paroli, ja konts ir atvērts attiecīgajā tiešsaistes pakalpojumā.
Turpmāk aprakstītās piemērota satura noteikšanas pamats ir ar Lidl uzņēmumu produktiem un pakalpojumiem saistīta iepirkšanās un izmantošanas uzvedība. Pakalpojums ir pieejams atbilstoši turpmāk minētajiem noteikumiem. Jūs jebkurā laikā varat saglabāt vai izdrukāt spēkā esošos Lietošanas noteikumu vietnē. Līguma tekstu pēc līguma noslēgšanas nesaglabājam.
2. Dalības nosacījumi
Lai reģistrētos mūsu pakalpojumam, jums jābūt vismaz 18 gadus vecam un paredzēta tikai fiziskām personām. Komerciāla rakstura dalība kā privātuzņēmējam nav iekļauta.
3. Reģistrācija, konts un līguma slēgšana
Lai izmantotu mūsu pakalpojumu, jums jāizveido savs konts.
Jūs izsakāt saistošu piedāvājumu reģistrēties pakalpojumam un izmantot pakalpojuma funkcionālo apjomu, aplikācijā klikšķinot “Turpināt” pogu un sniedzot visu pieprasīto informāciju, ievadot lietotājvārdu un paroli Mans Lidl konts vajadzībām (“Ielogošanās dati”) un tad klikšķinot “Izveidot kontu” pogu (“Piedāvājums”). Šī piedāvājuma izteikšana nerada jums nekādas izmaksas. Līdz brīdim, kad klikšķināt “Turpināt” pogu, jums ir iespējams jebkurā brīdī atsaukt reģistrācijas procesu vai mainīt sniegto informāciju to dzēšot, papildinot vai labojot dažādajos laukos ievadītos datus, vai vienkārši aizverot aplikāciju. Pēc reģistrācijas procesa pabeigšanas jums jebkurā brīdī ir iespējams mainīt savā kontā norādīto informāciju.
Saņemot jūsu piedāvājumu līguma noslēgšanai, mēs nosūtam piedāvājuma saņemšanas apliecinājumu (“pasūtījuma apstiprinājums”) uz jūsu reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi. Šis pasūtījuma apstiprinājums apliecina, ka esam apstiprinājuši piedāvājumu (“līguma noslēgšana”), un satur verifikācijas saiti. Pakalpojumu varat sākt izmantot tūlīt pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas.
Tā kā šo pakalpojumu mēs piedāvājam pēc savas brīvas gribas un bez maksas, mums ir tiesības atsevišķos gadījumos atteikt konta izveidi, nenorādot iemeslu.
Jūsu norādīto e-pasta adresi un mobilā tālruņa numuru nevar piesaistīt citam kontam. Tāpat arī nav atļauts uzrādīt jums nepiederošu e-pasta adresi, mobilā tālruņa numuru vai citu kontaktinformāciju, it īpaši tā sauktās “vienreizlietojamās e-pasta adreses”. Jūsu pienākums ir nodrošināt jūsu piekļuves datu drošību. Nodot piekļuvi jūsu kontam citām personām nav atļauts.
Ikviena sadarbošanās ar Lidl, kas veikta, izmantojot jūsu kontu, tiek sasaistīta ar jums. Tas attiecas arī uz gadījumiem, kad izmantojot jūsu kontu, darbojas kāda trešā persona, ja šai personai ir bijis iespējams izmantot jūsu kontu jūsu nolaidīgas rīcības rezultātā. Jūsu pienākums ir nekavējoties informēt mūs par jebkādu jūsu konta nesankcionētu lietošanu, kā arī mainīt piekļuves datus, ja jums ir aizdomas, ka jūsu kontu izmanto cita(s) persona(s).
Jums ir šādas Lidl Plus reģistrācijas iespējas:
- izmantojot mūsu Lidl Plus aplikāciju, kas pieejama dažādām mobilajām platformām.
- Konta izmantošana ierīcēs ar Android operētājsistēmu ir iespējama tikai tad, ja ierīce izmanto Google Chrome pārlūkprogrammu.
4. Pakalpojuma priekšmets izmantojot Lidl Plus
Šī sadaļa attiecas tikai uz Lidl Plus lietošanu. "Lidl Plus lietošana" šajos Noteikumos un nosacījumos nozīmē Lidl Plus lietošanu, sākot ar pirmo pieteikšanos jūsu Lidl Plus kontā, kas notiek automātiski pēc veiksmīgas reģistrācijas. 6. punkts attiecas uz rezervācijas funkcijas izmantošanu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūs varat izmantot pilnu pakalpojuma izmantošanas apjomu tikai tad, ja izmantojat Lidl Plus. Ja neizmantojat Lidl Plus, rezervācijas funkcija jums nebūs pieejama.
4.1. Personalizēta informācija
Pakalpojuma mērķis ir nosūtīt vai attēlot Lidl Plus aplikācijā informāciju izmantojot Lidl Plus , kas pēc iespējas pielāgota jūsu vajadzībām, un - ciktāl iespējams - veidot mūsu piedāvājumus un pakalpojumus jūs personiski uzrunājošā veidā.
Dalība Lidl Plus ir bez maksas.
Izmantojot Lidl Plus, jūs gūsiet labumu no plaša pakalpojumu klāsta, kas pielāgoti tieši jūsu vajadzībām, tostarp, ietverot īpaši jūsu vajadzībām un vēlmēm piemērotus piedāvājumus, dalību konkursos, atlaides un īpašo piedāvājumu kampaņas. Šim nolūkam mēs centīsimies noteikt jūsu intereses un izvēles attiecībā uz Lidl piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem.
Ja mēs lūdzam jūsu piekrišanu turpmāk minētajai datu apstrādei, attiecīgā informācija tiks apstrādāta Lidl Plus vajadzībām tikai tad, ja būsiet devuši savu piekrišanu.
4.2. Datu ieguve un uzglabāšana
Jums piemērotu piedāvājumu noteikšanas pamatu nodrošina turpmākajā rindkopā minētie dati:
4.2.1. Reģistrācija Lidl Plus
Reģistrācijas procesā mēs lūdzam sniegt šādus klienta datus: vārds, dzimšanas datums, e-pasta adrese, mobilā tālruņa numurs un parole. Pēc jūsu izvēles jūs varat norādīt mums arī savu: uzrunas formu, dzimumu
Lai atvieglotu pieteikšanos, jums arī ir iespēja aktivizēt funkciju “Atceraties mani”. Pēc funkcijas aktivizēšanas jūsu ierīces pārlūkprogrammā tiek iestatīts pastāvīgais sīkfails (glabāšanas termiņš - 12 mēneši), kas nodrošina, ka konts, tam piekļūstot, jūs atpazīs nākamreiz. Šo sīkfailu, izmantojot pārlūkprogrammas iestatījumus, var dzēst jebkurā laikā.
Ja reģistrējaties pievienotam tiešsaistes pakalpojumam, iepriekš nereģistrējoties citam tiešsaistes pakalpojumam, jūs automātiski izveidosiet Lidl Plus kontu. Ja esat jau reģistrējies citam tiešsaistes pakalpojumam, kas integrēts jūsu Lidl Plus kontā, izmantojot esošos pieteikšanās datus, jūs vienkārši varat pieteikties citam tiešsaistes pakalpojumam, kas mijiedarbojas ar Lidl Plus. Ja Lidl uzņēmumi nākotnē piedāvās jaunus tiešsaistes pakalpojumus, tos varēsiet izmantot arī savā Lidl Plus kontā. Uz atsevišķiem tiešsaistes pakalpojumiem var attiekties papildu lietošanas noteikumi. Lidl Plus vienreizējās pierakstīšanās funkcija nodrošina starpportālu identitāti, ko atpazīst un pārbauda saistītie tiešsaistes pakalpojumi un kuru varat pārvaldīt, izmantojot savu Lidl Plus kontu. Lidl Plus konts ļauj skatīt, piekļūt, pārvaldīt un labot savu informāciju no dažādiem tiešsaistes pakalpojumiem vienā centralizētā vietā. Lidl Plus kontā tiek glabāti jūsu klienta pamatdati un informācija, kā arī klienta pamatdati un informācija, kurus esat sniedzis, izmantojot citus tiešsaistes pakalpojumus. Tādējādi visi jūsu klientu pamatdati, pieteikšanās dati, brīvprātīgi sniegtā informācija saistībā ar jūsu dzīves apstākļiem un interesēm no sadaļas “Par mani” un informācija attiecībā uz programmas “Family Club” ietvaros piešķirtajām priekšrocībām, kā arī informācija par saglabātajiem norēķinu veidiem, pirkumiem un pasūtījumu vēsture ir apskatāmi vienā centralizētā vietā. Nepieciešamības gadījumā, izmantojot konkrētus piedāvājumus, jūsu dati tiks pārsūtīti uz attiecīgo tiešsaistes pakalpojumu, lai pēc iespējas vienkāršāk izmantotu attiecīgo tiešsaistes pakalpojumu un, ja nepieciešams, arī veiktu attiecīgo darījumu.
Izmantojot Lidl Pay caur Lidl Plus, jūs varat aktivizēt “divu faktoru autentifikāciju” saistībā ar visiem saviem tiešsaistes pakalpojumiem. Pēc divu faktoru autentifikācijas aktivizēšanas katru reizi, pieteicoties savā kontā, jums tiks prasīts norādīt arī verifikācijas kodu, kas tiks nosūtīts uz jūsu mobilā tālruņa numuru vai uz e-pasta adresi, ar kuru jūs esat piereģistrēts.
Ja vairs nevēlaties divu faktoru autentifikāciju, pakalpojumā Lidl Plus jebkurā laikā varat to deaktivizēt vai atzīmēt ierīci kā uzticamu.
4.2.2. Informācija no Lidl Plus
Ja jūs esat brīvprātīgi snieguši konkrēti informāciju par saviem apstākļiem un interesēm savā Lidl kontā, tad mēs iegūstam šo informāciju arī Lidl Plus ietvaros.
4.2.3. Veikalu apmeklējumi
Kad jūs veikala apmeklējuma laikā identificējat sevi pie kases, mēs reģistrējam datus par jūsu apmeklēto veikalu, iegādātajiem produktiem pēc to daudzuma, veida un cenas, izmantotajiem
kuponiem, kopējo čeka summu, kvīšu vidējā summa noteiktā laika periodā, jūsu pirkumu biežums, kā arī maksājuma apstrādes laiku un samaksas veidu. Savietojot informāciju par jūsu pirkumiem ar jūsu klienta kontu, mēs īstenojam 4.1. punktā minēto mērķi, piemēram, iespēju izteikt jums īpaši jūsu izvēlēm un interesēm pielāgotus piedāvājumus, kā arī piedāvāt dalību īpašajās akcijās.
Pie kases jūs tiekat identificēts vai nu ar jūsu digitālo klienta karti, vai reģistrācijas brīdī uzrādīto telefona numuru. Lidl Plus kuponi tiek
4.2.4. Klientu apkalpošana
Kad jūs sazinieties ar Lidl uzņēmumu klientu apkalpošanas dienestu, mēs apstrādājam datus, kurus esat snieguši šajā kontekstā.
4.2.5 Tiešsaistes pakalpojumu datu izsekošana
Ja esat piekritis izsekošanas datu apstrādei tiešsaistes pakalpojumos izmantošanai Lidl Plus, mēs arī izmantosim šo informāciju, lai noteiktu jums piemērotos piedāvājumus.
Lūdzu, ņemiet vērā mūsu datu aizsardzības informāciju.
4.2.6. Produktu (preču) rezervēšana
Ja jūs rezervējat produktus, izmantojot Lidl Plus, un iegādājaties tos vietējā veikalā, mēs arī apkopojam informāciju par to, kā jūs izmantojat mūsu rezervācijas pakalpojumu un par iegādātiem produktiem.
4.2.7. Partneru piedāvājumi
Lidl Plus lietotnē dažkārt, piemēram, īpašo atlaižu ietvaros, jums būs iespēja saņemt īpašus piedāvājumus no sadarbības partneriem. Parasti šie piedāvājumi satur vispārīgu vai individualizētu identifikācijas numuru (turpmāk - akcijas kods), ko piešķir sadarbības partneris un kas jums jāuzrāda vai kas tiek nolasīts, izmantojot kuponu u. c. sadarbības partnera piedāvājumā. Dažos gadījumos, lai izmantotu piedāvājumu, akcijas koda vietā jums būs jāidentificējas kā Lidl Plus klientam, izmantojot QR kodu vai savu digitālo klienta karti. Šie kuponi nav mūsu piedāvājumi, tāpēc šo piedāvājumu saņemšana un izmantošana ir pakļauta tikai un vienīgi attiecīgā sadarbības partnera noteikumiem un nosacījumiem un datu aizsardzības informācijai. Tāpēc sadarbības partneris, kas piedāvā partneru piedāvājumus, laiku pa laikam var tos grozīt un/vai atcelt. Sadarbības partneris mūs informēs par kuponu un reklāmas kodu u. c. izmantošanas faktu. Ciktāl funkcija "Partneru piedāvājumi" satur ārējas saites (hipersaites) uz trešo personu tīmekļa vietnēm, par šo saistīto tīmekļa vietņu saturu ir atbildīgs tikai attiecīgais operators.
Gadījumā, ja Lidl Plus ietvaros tiek piešķirts īpašs piedāvājums mūsu sadarbības partneru pakalpojumiem, sadarbības partneri sniegs mums jūsu kontaktinformāciju (e-pasta adresi un tālruņa numuru), lai mēs varētu pareizi attiecināt piedāvājumu uz jūsu kontu.
4.2.8. E-mobilitāte
Ar Lidl Plus, jums ir arī iespēja izmantot uzlādes stacijas, kuras pārvalda Lidl Service GmbH & Co. KG (“apkalpojošais uzņēmums”). Elektroenerģijas iegādei ir jānoslēdz atbilstoši līgumi ar operatoru. Lai kādā no šīm uzlādes stacijām sāktu uzlādes procesu, izmantojot Lidl Plus, jums ar Lidl Plus jāidentificējas attiecīgajā uzlādes stacijā un jāuzsāk uzlādes process. Pirms uzlādes procesa uzsākšanas, lūdzu, pievienojiet savu elektromobili uzlādes punktam un pakalpojumā Lidl Plus izvēlieties vajadzīgo uzlādes stacijas punktu.
Šie dalības noteikumi neattiecas uz elektroenerģijas iegādi un uzlādes staciju izmantošanu. Drīzāk noteicošie ir tikai attiecīgās darbības uzņēmuma konkrētie noteikumi un nosacījumi.
4.2.9. Citu pakalpojumu sniedzēju informatīvie izdevumi
Ja jūs esat devuši piekrišanu saņemt tiešsaistes veikala vai jebkādu citu iepriekšējā punktā minēto kompāniju grupu piedāvāto pakalpojumu informatīvo ziņojumu saņemšanai, tad mums ir iespējams saņemt no minētajiem uzņēmumiem informāciju par jūsu izmantošanas paradumiem saistībā ar minēto informatīvo izdevumu, tostarp informāciju par ziņojuma atvēršanas laiku, jūsu izdarītajiem klikšķiem uz saitēm vai laukiem, lietošanas ilgumu un biežumu.
4.2.10. Scan&Go
Vispārīga informācija
Pakalpojuma Lidl Plus ietvaros jums ir iespēja skenēt preces, kuras iepirkšanās laikā liekat iepirkumu grozā (“Scan&Go”). Tādējādi veikala darbiniekam nav jāveic skenēšanas un iekasēšanas process pie kases. Dalībā iesaistītajos veikalos varat izmantot savu mobilo ierīci, lai skenētu atsevišķu preču svītrkodu. Jums ir iespēja izmantot atbilstošu meklēšanas funkciju pakalpojumā Lidl Plus, lai noskaidrotu, vai Lidl veikals jūsu reģionā jau piedāvā Scan&Go funkcionalitāti.
Lai lietotu Scan&Go, jums Lidl lietotnei jādod atļauja izmantot kameru mobilajā ierīcē. Sistēma nevar nodrošināt, lai pakalpojumā Lidl Plus redzamās cenas atbilstu Lidl veikalā spēkā esošajām cenām. Neatbilstību gadījumā tiek piemērotas Lidl veikalā norādītās cenas. Arī vaučeri un kuponi tiek iekasēti tikai kasē.
Skenēšanas process
Funkciju Scan&Go varat atrast lietotnes sadaļā Vairāk à Scan&Go.
Preces pakalpojumā Lidl Plus var reģistrēt, izmantojot svītrkodu uz attiecīgajām precēm, svītrkodu uz cenu zīmes vai atsevišķām precēm, izmantojot iepriekšējas reģistrēšanas staciju. Izmantojot iepriekšējas reģistrēšanas staciju, tiek izdrukāta etiķete ar svītrkodu, kas lietotājam ir jāskenē pakalpojumā Lidl Plus, lai preces reģistrētu.
Augļu un dārzeņu bez vienības cenas gadījumā preces vispirms jānosver un pēc tam jāskenē iepriekšējas reģistrēšanas stacijā ģenerētais svītrkods. Maizes izstrādājumu gadījumā jāskenē svītrkods uz cenu zīmes. Dzērienu gadījumā svītrkodu var skenēt uz atsevišķām pudelēm vai traukiem.
Preču skaitu pakalpojumā Lidl Plus var mainīt, izmantojot pogu “+” vai “-”. Ja vēlaties atsevišķas preces no virtuālā iepirkumu groza izņemt, pakalpojumā Lidl Plus jāizmanto dzēšanas funkcija. No pakalpojuma Lidl Plus izņemtās preces jānoliek atpakaļ tām paredzētajā vietā veikalā.
Ja nav iespējams reģistrēt atsevišķas preces, jums, pirms pabeidzat preču iegādi veikalā, ir pienākums bez lūguma uzrādīt attiecīgās preces kasierim, lai tās varētu reģistrēt pirms iegādes.
Jums ir pienākums pilnībā reģistrēt visas preces pirms to iegādes. Par visām veikalā izvēlētajām precēm, it īpaši par tām, kas atrodas iepirkumu grozā, iepirkumu maisiņā vai kā citādi jūsu ietekmes zonā, ir jāmaksā.
Maksājuma process
Līdz brīdim, kad pakalpojumā Lidl Plus noklikšķināt uz pogas “Apmaksa” (maksāt), visas preces virtuālajā iepirkumu grozā tiek lokāli saglabātas jūsu mobilajā ierīcē. Pēc tam pie kases identificējieties ar savu digitālo klienta karti un iesniedziet iepirkumu grozu.
Preces, kurām ir drošības sistēma, ir jādeaktivizē norēķināšanās laikā pirms pirkuma pabeigšanas.
Līgums par preču iegādi tiek noslēgts tikai pie kases. Līguma partneris ir Lidl uzņēmums, kas pārvalda izvēlēto veikalu. Uz preču iegādi var attiekties arī šī Lidl uzņēmuma noteikumi un attiecīgā Lidl veikala iekšējie noteikumi.
4.2.11. Mobilais maksājums
Vispārīga informācija
Izmantojot pakalpojumu Lidl Plus, jūs iegūstat piekļuvi arī mobilo maksājumu pakalpojumam (“Lidl Pay”), kurā ir iespēja reģistrēties ar savu kredītkarti vai debetkarti, lai ērti norēķinātos par iegādātajām precēm vai pakalpojumiem ar savu mobilo ierīci dažādās maksājumu vietās (piemēram, kasē utt.). Šim pakalpojumam varat izmantot Visa, Mastercard un Maestro kredītkartes un debetkartes. Uz mobilo maksājumu funkcijas izmantošanu var attiekties papildu nosacījumi un datu aizsardzības paziņojumi no iesaistītajiem maksājumu pakalpojumu sniedzējiem. Nepieciešamā reģistrācija pakalpojuma Lidl Plus ietvaros notiek aizsargātā vidē.
Kartes reģistrācijas procesa norise
Lietošanai ar pakalpojumu Lidl Pay varat glabāt vairākas kredītkartes/debetkartes. Pirms pirmo reizi izveidot karti, jums tiks lūgts personīgais PIN kods. Šis PIN kods neatbilst jūsu kredītkartes PIN kodam, to varat piešķirt brīvi. Ja autentifikācijai izmantojat citas metodes, var tikt piemēroti arī attiecīgā pakalpojumu sniedzēja lietošanas noteikumi un datu aizsardzības informācija (piemēram, attiecībā uz Apple TouchID vai FaceID funkcijām). Kad esat pieņēmis lēmumu attiecībā uz sākotnējās kartes reģistrācijas gadījumu vai papildu kartes pievienošanu, jūs tiksiet novirzīts uz maksājumu platformas nodrošinātāja drošu vietni, lai karti reģistrētu pakalpojumā Lidl Plus. Šeit jums ir iespēja ievadīt nepieciešamos datus (kartes numurs, derīguma termiņš, kredītkartes verifikācijas numurs (CVV2)). Kad reģistrācija tiek apstiprināta veidlapā, pēc tam, kad maksājumu pakalpojumu sniedzējs ir pārbaudījis datus, tiek ģenerēts tā sauktais marķieris, kas tiek saglabāts jūsu Lidl Plus klienta profilā. Šis marķieris ir identifikācijas līdzeklis, kas nesatur nekādus kartes datus un tiek izmantots tikai, lai maksājumu pakalpojumu sniedzēja pusē reģistrēto karti saistītu ar jūsu kredītkarti vai debetkarti darījumā.
Ja jūsu kartes reģistrācija ir veiksmīga, maksājumu pakalpojumu sniedzējs papildus marķierim nosūtīs pirmos 6 vai 8 (atkarībā no Bankas identifikācijas numura garuma) un jūsu kartes numura pēdējos 4 ciparus, kā arī kartes derīguma termiņu un piešķirs tos jūsu Lidl Plus klienta profilam.
Maksājuma process
Kad piekļūstat savai digitālajai Lidl Plus klienta kartei, varat izmantot slīdni, lai norādītu, ka vēlaties izmantot mobilo maksājumu pie kases. Šis iestatījums tiek saglabāts, līdz to no jauna mainīsiet. Tas neattiecas uz norēķiniem uzlādes stacijā vai par digitālajiem pakalpojumiem. Ja esat izvēlējies
mobilo maksājumu, pirms katra maksājuma procesa jāievada PIN kods, lai ģenerētu digitālo kodu. Tas ir spēkā 15 minūtes. Kad šīs 15 minūtes būs pagājušas, jums būs jāizveido jauns kods.
Maksājuma procesa laikā jūsu kredītkarti identificējošais marķieris tiek nosūtīts maksājumu pakalpojumu sniedzējam kopā ar maksājamo summu un citiem ar darījumu saistītiem datiem. Tiklīdz viņi apstiprina darījumu, jūsu preču vai pakalpojumu iegāde tiek pabeigta un jūs saņemsiet rēķinu ar attiecīgās kartes darījuma informāciju, tāpat kā par jebkuru citu preču vai pakalpojumu pirkumu, izmantojot kredītkarti vai debetkarti.
Lai varētu veikt maksājuma procesu saskaņā ar Direktīvas (ES) 2015/2366 (“PSD 2”) tiesisko regulējumu, piemērojamajiem valsts īstenošanas likumiem un deleģēto regulu (ES) 2018/389, ar mūsu pakalpojumu sniedzēju palīdzību mēs veicam klientu autentifikāciju un provizorisku riska analīzi jūsu kredītiestādē vai jūsu maksājuma veida (piemēram, jūsu debetkartes vai kredītkartes) izdevējiestādē, lai novērtētu šādas klienta autentifikācijas nepieciešamību. Tas ir paredzēts, lai nodrošinātu, ka maksājuma veidu izmantojat jūs pats, nevis kāds cits. Šī informācija jo īpaši attiecas uz datiem par jums, pašreizējo darījumu un jūsu iepriekšējo maksājumu darbību.
Piesardzība, rīkojoties ar PIN kodu
Jums ir pienākums (1) nenodot trešajām personām PIN kodu, kuru esat iestatījis mobilajam maksājumam, (2) glabāt to atsevišķi no mobilā tālruņa un jo īpaši (3) neglabāt to, piemēram, tālruņa piezīmju funkcijā.
Lidl Pay bloķēšana
Jo īpaši mums ir tiesības jūsu vietā bloķēt Lidl Pay, ja rodas kāds no šiem gadījumiem:
• ja tas ir nepieciešams, lai aizsargātu mūsu vai maksājumu pakalpojumu sniedzēja likumīgās intereses;
• pakalpojumu Lidl Plus vai Lidl Pay ļaunprātīgas vai krāpnieciskas izmantošanas gadījumā vai ja ir aizdomas par Lidl Plus vai Lidl Pay ļaunprātīgu vai krāpniecisku izmantošanu;
• ja esat deaktivizējis sava Lidl Plus konta tā saukto “divu faktoru autentifikāciju”. Izmantojot divu faktoru autentifikāciju, ik reizi, piesakoties savā kontā, jums tiks lūgts norādīt arī verifikācijas kodu, kas tiks nosūtīts uz jūsu mobilā tālruņa numuru vai uz pie mums reģistrēto e-pasta adresi.
Ja pakalpojums Lidl Pay ir bloķēts, jūs vairs nevarēsiet veikt maksājumus, izmantojot Lidl Pay. Ja iespējams, mēs jūs informēsim par Lidl Pay bloķēšanu pirms tas notiek, norādot iemeslu. Tas pats attiecas uz atbloķēšanu.
Lidl Pay deaktivizēšana
Jo īpaši mums ir tiesības jūsu vietā deaktivizēt Lidl Pay vienā no šiem gadījumiem:
• ja piecas reizes pēc kārtas tika nepareizi ievadīts Lidl Pay PIN kods vai kredītkartes vai debetkartes derīguma termiņš;
• ja Lidl Pay funkciju neizmantojat ilgāk par 24 mēnešiem.
Lidl Pay deaktivizēšana nozīmē, ka jūs vairs nevarat veikt maksājumus, izmantojot Lidl Pay.
Aizmirsts PIN kods
Gadījumā, ja esat aizmirsis savu Lidl Pay PIN kodu, jums ir iespēja mainīt savu PIN kodu un definēt jaunu, nezaudējot ievadītos datus.
Atkarībā no tā, kādu maksājuma informāciju esat saglabājis pakalpojumā Lidl Pay, lai ievadītu jaunu PIN kodu, jums būs jāveic viena vai dubultā drošības pārbaude. Drošības pārbaude var ietvert maksājuma informācijas pieprasīšanu, mobilā tālruņa apstiprinājumu vai citu informāciju, piemēram, reģistrētās debetkartes vai kredītkartes derīguma termiņu.
4.2.12. Lidl punkti
Vispārīga informācija
Ar Lidl Plus lojalitātes programmu jūs varat savākt digitālos punktus (“Lidl punkti”), iepērkoties Lidl veikalā, kas tajā piedalās. Jūs varat apmainīt savus punktus pret atlīdzības kuponiem, kas pieejami programmā Lidl Plus.
Punktu vākšana
Lai savāktu punktus, maksājuma procesa laikā jāidentificējas kasē, izmantojot savu digitālo Lidl Plus klienta karti. Punkti tiek aprēķināti, pamatojoties uz jūsu pirkumu vēsturi un piešķirti jūsu Lidl Plus klienta numuram. Par katru Lidl veikalos iztērēto 1 eiro saņemsiet 25 punktus. Tas attiecas uz visiem pirkumiem Lidl veikalos (izņemot preses un izdevējdarbības izstrādājumus, tabakas izstrādājumus, cigaretes, voučerus, priekšapmaksas un telefona kartes un depozītus).
Punkti tiks ieskaitīti 2 dienas pēc pirkuma veikšanas Lidl veikalā (“pieejamība”). Savu pašreizējo punktu atlikumu jebkurā laikā varat skatīt Lidl lietotnes sadaļas Lidl punkti vienumā Skatīt visu.
Dienā var savākt ne vairāk kā [•] punktus.
Punktu un balvu izpirkšana
Kad esat sasniedzis nepieciešamo punktu atlikumu, Lidl Plus punktus varat izpirkt, lai saņemtu atlīdzības kuponus, kas ietver Lidl veikalu klāsta atlaides. Izpērkot punktus, var tikt piemēroti papildu izpirkšanas nosacījumi (tai skaitā noteikumi par derīguma termiņu), kurus varat apskatīt attiecīgā kupona detaļu lapā (pirms punktu izpirkšanas). Papildu izpirkšanas noteikumos paredzētie derīguma termiņi ir atkarīgi no preču pieejamības un krājumiem jūsu izvēlētajā veikalā. Lai kuponus izmantotu Lidl veikalā, tie ir jāaktivizē Lidl Plus izvēlnes punktā “Kuponi” un pēc tam iepērkoties jāidentificējas ar savu digitālo Lidl Plus klienta karti.
Ja kuponam, kuru iegādājāties ar Lidl punktiem, beidzas derīguma termiņš, varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, piemēram, izmantojot mūsu saziņas veidlapu lietotnē vai pa tālruni. Mūsu klientu serviss pagarinās kupona derīguma termiņu vai, ja kupona pagarināšana nav iespējama, jo krājumi ir izpārdoti, izpirktie Lidl punkti tiks ieskaitīti jūsu punktu kontā.
Savāktos punktus nevar izmaksāt naudā vai parasti atskaitīt no pirkumiem kā daļu no pirkuma cenas.
Šobrīd savus punktus varat izpirkt iesaistītajos Lidl veikalos. Programmā Lidl Plus ir iespēja izmantot meklēšanas funkciju, lai noskaidrotu, vai jūsu izvēlētais Lidl veikals jau piedalās Lidl punktu pasākumā. Balvas var izpirkt visos veikalos pie kases visā valsts teritorijā.
Punktu derīguma termiņš
Neizmantoto punktu derīguma termiņš beidzas 24 mēnešus pēc to pieejamības.
Atgriežot pirkumus, par tiem nopelnītie punkti tiks atskaitīti. Mēs neatmaksāsim punktus par atgrieztām precēm, kas saistītas ar par punktiem iegādātiem kuponiem. Tā rezultātā var iegūt negatīvu punktu atlikumu, ko atkal varat papildināt ar punktiem.
Ja beigsiet dalību saskaņā ar 10. sadaļu, jūsu punktu termiņš pilnībā beigsies. Šajā gadījumā jums nav jāmaksā, lai kompensētu negatīvo punktu atlikumu.
4.2.13. Citi digitālie pakalpojumi
No Lidl mēs saņemam ziņas par to, kā jūs izmantojat Lidl tiešsaistes veikalu vai kompāniju grupas piederošas citas lietotnes, tīmekļa vietnes vai digitālos pakalpojumus, piemēram, “klikšķini un saņem” pakalpojumus, ziedu veikalu, ceļojumu rezervācijas, tiešsaistes čekus, foto pakalpojumus, Mr. Cuisine aplikāciju, Lidl Home aplikāciju, Lidl Liddle Club, utt. (it īpaši izvēlētie un iegādātie produkti, samaksas un piegādes veida informācija, minēto digitālo pakalpojumu izmantošanas paradumi, izpirktie kuponi, sertifikātu vērtība, utt.), un ja iespējams, piesaistām tās jūsu personai vai jūsu e-pasta adresei vai klienta numuram. Turklāt iegūtie dati tiek salāgoti ar informāciju par jūsu interneta veikalā izdarītajiem pirkumiem, lai varētu sagatavot tieši jūsu interesēm un izvēlēm atbilstošus piedāvājumus, lai varētu piedāvāt jums dalību īpašās akcijās un lai labāk pielāgotu iespējamo reklamēšanas pieeju, it īpaši informatīvo izdevumu formātā.
4.2.14. Mans depozīts
Lidl Plus piedāvā digitālo depozīta saņemšanas sistēmu iepakojuma atgriešanai "Mans depozīts”. Vispirms depozīta kuponu iekārtā noskenējiet OR kodu, izmantojot Lidl lietotni savā mobilajā ierīcē. Pēc tam lieciet iekārtā plastmasas un/vai stikla pudeles, bundžas vai citus materiālus, kurus tā pieņem. Beigās lietotnē Lidl Plus saņemsiet digitālo depozīta talonu. Lietotnē Lidl Plus jūs varat skatīt savu pašreizējo un jau izpirkto depozīta kuponu statusu un pārvaldīt tos. Jebkurā laikā varat izvēlēties automātiski izpirkt visus pieejamos depozīta kuponu vai manuāli atlasīt tikai to depozīta kuponu, kuru vēlaties izpirkt nākamo.
Lai izmantotu kuponus, atliek tikai kasē ieskenēt Lidl Plus klienta karti. Ja izņēmuma gadījumos izpirkšana nedarbojas, vienmēr varat meklēt rezerves QR kodu lietotnē Lidl Plus un skenēt to. Katrs QR kods manuālai izmantošanai var saturēt līdz 10 dažādiem depozīta kuponiem. Ja vēlaties izmantot vairāk nekā 10 depozīta kuponus vienlaikus, jums tiks nodrošināti papildu QR kodi, lai jūs tos varētu skenēt pie kases. Kupona izmantošanai pirkums nav obligāts.
Ja izvēlaties digitālo depozīta kuponu, jūs vairs nevarat saņemt fiziskā depozīta kuponu.
Depozīta kuponi ir derīgi 3 pilnus gadus, sākot no nākamā gada 1. janvāra. Ja dzēsīsiet savu Lidl Plus kontu, tiks dzēsti visi jūsu dati, ieskaitot depozīta kuponus. Tāpēc tos atjaunot nebūs iespējams.
4.2.15. Kupons Plus
Noteiktu tēriņu mērķu sasniegšana mēneša laikā tiks atalgota ar kuponu. Mēs paturam tiesības katra mēneša sākumā ik pa laikam mainīt jūsu individuālo tēriņu mērķa sliekšņus un atbilstošo kuponu vērtību vai veidu.
4.3. Datu analīze
4.2. punktā aprakstītie dati tiek apkopoti mūsu datu bāzē. Mēs izvērtējam datus ar mērķi atrast tādu informāciju par jūsu interesēm, kas mums ļauj nosūtīt vai parādīt jums tikai tādu informāciju, kas ir
jums saistoša. Lai noteiktu iespējamās ar produktiem saistītās intereses, mēs pielietojam arī matemātiskas statistikas metodes. Šim nolūkam jūsu personas dati tiek salīdzināti ar citu klientu datiem. Balstoties uz šo salīdzinājumu, mēs varam noteikt, kuri citi produkti un akcijas no klientiem ar salīdzināmām interesēm varētu ieinteresēt arī jūs vai citus klientus. Tomēr Lidl nav juridiski saistoši datu apstrādi vienmēr organizēt tieši tā, kā aprakstīts iepriekš un nodrošināt to, ka jūs saņemsiet tikai jūs interesējošus piedāvājumus. Turklāt mēs veidojam analītiku par to, kā jūs lietojat lietotni, kā arī lietotāju segmentēšanas profilus. Mēs saistām šo informāciju ar jums reklāmas nolūkos, uz kuriem attiecas šis līgums. Mēs arī iegūstam vispārīgu ieskatu par mūsu lietotnes optimizāciju un reklāmas kampaņu panākumiem. Saviem reklāmas partneriem sniedzam statistiski apstrādātus anonīmus datus par viņu reklāmas kampaņu panākumiem norēķinu vajadzībām. Mūsu reklāmas partneri nevar izsekot šai informācijai par jums personīgi.
Izvērtēšanā netiek iekļauti īpašo kategoriju personas dati, kas minēti VDAR 9. panta 1. daļā.
Lai rosinātu jūsu interesi par preču kategorijām, kuras parasti neiegādājaties, lietotnē Lidl Plus jūs varēsiet saņemt īpašus piedāvājumus par šo kategoriju precēm. Turklāt, visticamāk, atsevišķas lietotāju grupas, kas attiecas uz vienu preču kategoriju, saņems dažādas atlaižu piedāvājumus, lai pārbaudītu Lidl komerciālās akcijas.
5. Vispārīgie pakalpojuma lietošanas noteikumi
Šī sadaļa attiecas tikai uz Lidl Plus izmantošanu (kā definēts šo Noteikumu un nosacījumu 4. sadaļā). Rezervācijas funkcijas izmantošanai piemēro 6. sadaļu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pilnu pakalpojuma izmantošanas apjomu varat izmantot tikai tad, ja izmantojat Lidl Plus.
Lidl Plus pakalpojuma izmantošanai nepieciešams aktīvs mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese un Lidl Plus konts.
Lai lietotu arī Lidl Plus aplikāciju, dalībniekam aplikāciju veikalā jālejuplādē lietotne. Ir pieejamas dažāda veida mobilajiem tālruņiem atbilstošas programmatūras versijas. Tehnisku iemeslu dēļ var nebūt iespējams piedāvāt piemērotu programmatūru konkrēta tipa ierīcēm. Ja dalībnieka mobilajam tālrunim nav pieejama piemērota programmatūra, šis dalībnieks nevar lietot pakalpojumus attiecīgajā ierīcē. Tomēr Lidl Stiftung dara visu iespējamo, lai piedāvātu programmatūru tik daudziem dažādiem mobilo ierīču modeļiem, cik iespējams. Tā kā produktu piedāvājums gala lietotāju mobilo ierīču tirgū ir nepārtraukti mainīgs, Lidl Stiftung nevar nodrošināt aktuālu visu to mobilo tālruņu sarakstu, kas būtu piemēroti pakalpojumu izmantošanai.
Lietotnes instalēšana un pakalpojumu izmantošana paredz regulāru datu pārsūtīšanu no dalībnieka mobilā tālruņa. Nosūtāmo datu apjoms un regularitāte ir atkarīgi no pakalpojuma izmantošanas veida un apmēra. Datu pārsūtīšanas savienojuma izmaksas sedz dalībnieks. Apjoms ir atkarīgs no līguma, kas dalībniekam noslēgts ar attiecīgo saziņas pakalpojumu sniedzēju.
Interneta savienojuma izveides un tā uzturēšanas izmaksas no lietotāja puses neietilpst Lidl Stiftung sniegtajā pakalpojumā. Šis pienākums pilnībā ietilpst līgumā, kas noslēgts starp dalībnieku un tā interneta pakalpojumu sniedzēju.
Lidl Plus pakalpojuma izmantošanai nepieciešama arī pietiekami uzlādēta tālruņa baterija un ekrāna spilgtums QR koda skenēšanai maksājuma veikšanas procesā.
Dalībnieka pienākums ir instalēt Lidl piedāvātos atjauninājumus. Informācija par atjauninājumiem tiek sniegta programmatūras izmantošanas laikā. Lidl Plus pakalpojuma izmantošana modificētās ierīcēs (piemēram, kurām veikta drošības pasākumu apiešana (jailbreaking) vai priviliģētas kontroles iegūšana (rooting)) nav atļauta.
6. Rezervēšanas funkcija
Šī 6. iedaļa attiecas uz rezervācijas funkcijas izmantošanu. Rezervācija ir pieejama tikai Lidl Plus.
6.1. Priekšmets
Rezervācijas funkcija ļauj rezervēt norādītos produktus ar detalizēto aprakstu Lidl Plus un pēc tam tos saņemt vietējā veikalā pēc jūsu izvēles. Lai to izdarītu, jums vispirms ir jāreģistrējas pakalpojumam, izmantojot Lidl Plus saskaņā ar 3. sadaļu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka daži produkti mūsu piedāvājumā ir pieejami tikai ierobežotu laiku. Tāpēc mēs paturam tiesības jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot vai deaktivizēt rezervēšanas funkciju lietotnē Lidl Plus.
6.2. Rezervācijas nesaistošais raksturs
Rezervācijas ir bezmaksas un nav saistošas. Rezervācija nerada nekādas galvenās līgumsaistības, t. i., rezervācija neuzliek jums pienākumu veikt pirkumu, kā arī nerada jums prasību par produktu prezentāciju vai nodošanu.
6.3. Rezervācijas process
Lidl Plus rezervācijas funkcija automātiski parādīs produktus, kas pieejami jūsu izvēlētajā veikalā. Ja izvēlētajā veikalā produkti nav pieejami, jums ir iespēja pāriet uz citu veikalu. Veicot rezervāciju, vispirms izvēloties produktu vēlamajā daudzumā lietotnē Lidl Plus un noklikšķinot uz Rezervēt", lai produktu ievietotu iepirkumu grozā. Iepirkumu grozā jūs varat mainīt izvēlēto produktu daudzumu vai izņemt produktus no iepirkumu groza. Rezervācija ir pabeigta, tiklīdz iepirkumu grozā noklikšķināt uz "Rezervācijas apstiprinājums". Pēc tam uz reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi saņemsiet apstiprinājumu par rezervācijas saņemšanu. Tiklīdz rezervētie produkti tiks nogādāti veikalā un gatavi saņemšanai, jūs e-pastā saņemsiet paziņojumu par to saņemšanu. Precīzu jūsu rezervēto produktu turēšanas laiku izvēlētajā veikalā var uzzināt Lidl Plus, kā arī saņemšanas paziņojumā. Uzglabāšanas laiku veikalā pagarināt nav iespējams. Lietotnē jebkurā laikā varat arī sekot līdzi rezervācijas statusam.
6.4. Savākšana un pirkšana veikalā
Lai saņemtu rezervētos produktus, sazinieties ar izvēlētā veikala darbinieku un informējiet viņu par rezervācijas kārtas numuru, kas atrodams jūsu Lidl Plus, rezervācijas apstiprinājumā vai paziņojumā par produktu saņemšanu. Rezervēto produktu iegāde notiek pēc tam, norēķinoties par produktiem uz vietas veikala kases zonā. Līgumslēdzējs ir Lidl uzņēmums, kas vada izvēlēto veikalu.
6.5. Turpmākas izmaiņas un rezervācijas atcelšana
Rezervāciju jebkurā laikā varat pilnībā vai daļēji mainīt vai atcelt Lidl Plus sadaļā "Jūsu rezervācija", noklikšķinot attiecīgi uz pogas "Mainīt" vai "Atcelt rezervāciju". Noklikšķinot uz pogas "Mainīt", jūsu iepriekšējā rezervācija tiks atcelta, un visi sākotnēji rezervētie produkti tiks atkal pievienoti iepirkumu grozam. Pēc tam varat rediģēt iepirkumu grozu un vēlreiz apstiprināt rezervāciju, noklikšķinot uz "Rezervācijas apstiprinājums". Ja rezervācija netiks atkārtoti apstiprināta, produkti netiks rezervēti. Pēc katras rezervācijas maiņas vai atcelšanas jūs saņemsiet apstiprinājuma ziņojumu uz reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi.
Kā alternatīvu rezervācijas atcelšanai vai ja rezervācijas atcelšana vairs nav tehniski iespējama, jo rezervācija vairs nav statusā "sagatavošanas stadijā", jūs varat arī ļaut rezervācijai zaudēt spēku, neiekasējot rezervētos produktus 6.3. punktā noteiktajā rezervācijas termiņa laikā.
6.6. Vēsture
Kamēr Lidl Plus ir aktīva rezervēšanas funkcija, jūsu rezervācijas būs redzamas jūsu kontā.
7. Jūsu pienākumi
Jums ir
- jānorāda patiesi dati, veicot reģistrāciju un profila atjaunināšanu;
- jāatjauno savs mobilā tālruņa numurs pakalpojumā Lidl Plus, mobilā tālruņa numura nomaiņas gadījumā;
- jānodrošina paroles slepenība un jānomaina tā nesankcionētas izmantošanas vai aizdomu par nesankcionētu izmantošanu gadījumos; un
- jāizmanto pakalpojums saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
Jūsu mobilais tālruņa numurs tiks izmantots, lai identificētu jūs kā sava Lidl Plus konta pilnvaroto turētāju. Tāpēc ir īpaši svarīgi, lai jūsu aktuālais mobilā tālruņa numurs tiktu saglabāts pakalpojumā Lidl Plus. Tas ir vienīgais veids, kā mēs varam nodrošināt, lai piekļūtu savam Lidl Plus kontam jebkurā laikā, pat ja esat aizmirsis paroli, un, mobilā tālruņa numura nomaiņas gadījumā, neviena nesankcionēta trešā persona nevarētu piekļūt jūsu Lidl Plus kontam.
8. Atteikums
8.1. Atteikuma tiesības
Jums ir tiesības atteikties no šī līguma 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu. Atteikuma termiņš ir 14 dienas no līguma noslēgšanas dienas.
Lai izmantotu savas atteikuma tiesības, jums ir jānosūta mums
Lidl Stiftung & Co. KG
Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Vācija
Telefons: 8000 - 5888
E-pasts: datuaizsardziba@lidlplus.lv
skaidru paziņojumu (piemēram, pa pastu, faksu vai e-pastu nosūtītu vēstuli) par jūsu lēmumu atteikties no šī līguma. Šim nolūkam varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, taču tā nav obligāta. Lai ievērotu atteikuma termiņu, ir nepieciešams nosūtīt paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu pirms atteikuma termiņa beigām.
8.2. Atteikuma tiesību izmantošanas sekas
Ja jūs atsakaties no šī līguma, mums ir jāatlīdzina jums visi maksājumi, ko esam saņēmuši no jums, ieskaitot piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas izriet no tā, ka esat izvēlējies citu piegādes veidu, nevis lētāko piedāvāto standarta piegādi), nekavējoties un ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs saņēmām paziņojumu par atteikšanos no šī līguma. Šim atkārtotam maksājumam mēs izmantosim tos pašus maksāšanas līdzekļus, ko izmantojāt sākotnējā darījuma veikšanai, ja vien ar jums nebūs skaidri vienojušies citādi; nekādā gadījumā no jums netiks iekasēta maksa par šo atmaksu.
Ja esat pieprasījis, lai pakalpojumi tiktu sākti atteikuma periodā, jums ir jāsamaksā mums saprātīga summa, kas atbilst jau sniegto pakalpojumu daļai līdz brīdim, kad paziņojāt mums par atteikuma tiesību izmantošanu attiecībā uz šo līgumu, salīdzinot ar līgumā paredzēto pakalpojumu kopējo apjomu.
8.3. Atteikuma forma
9. Atbildība
Mēs esam atbildīgi par zaudējumiem, kas ir radušies ar nodomu un rupjas neuzmanības dēļ, kā arī par zaudējumiem, kas radušies dzīvības, ķermeņa vai veselības ievainojuma rezultātā.
Vieglas neuzmanības gadījumos mēs esam atbildīgi tikai, ja ir radies būtisks līgumsaistību pārkāpums. Būtiskas līgumsaistības šajā izpratnē ir saistības, uz kuru izpildi pirmām kārtām ir iespējama līguma izpilde un uz kuras izpildi līdz ar to līgumpartneris var regulāri paļauties. Šajā gadījumā atbildība attiecas tikai uz tipiskiem un paredzamiem zaudējumiem līguma noslēgšanas brīdī.
Atbildības ierobežojumi attiecīgi attiecas uz mūsu darbiniekiem, aģentiem un aizvietotājiem.
Nekādas mūsu saistības par garantijām, kas ir skaidri norādītas kā tādas, un prasībām, kas izriet no Vācijas Federatīvās Republikas Produktu atbildības likums, paliek nemainīgas.
Visos citos aspektos mūsu atbildība tiek izslēgta.
10. Izbeigšana, dzēšana
Dalībniekam ir tiesības jebkurā laikā pārtraukt dalību, nenorādot iemeslus, klikšķinot opciju “Dzēst lietotāja kontu”. Arī no Lidl Stiftung puses izbeigšana ir iespējama jebkurā laikā bez iemesla norādīšanas, paziņojot par to 10 dienas iepriekš. Dalības pārtraukšana ir īpaši iespējama, ja lietotājs pārkāpj šos lietošanas noteikumus. Kamēr apstākļi nav noskaidroti, lietotāja dati sākotnēji var tikt bloķēti. Kā arī nepareizas informācijas gadījumā mēs paturam tiesības dzēst jūsu Lidl Plus kontu. Iepriekšminētais neatceļ pušu ārkārtas tiesības izbeigt saistības būtisku iemeslu dēļ.
11. Nobeiguma noteikumi
Eiropas Komisija saitē nodrošina Tiešsaistes strīdu risināšanas portālu. Taču mums nav pienākuma un mēs nevēlamies piedalīties strīdu risināšanas tiesvedībās patērētāju šķīrējtiesā.
12. Piemērojamie tiesību akti
Vācijas Federatīvās Republikas tiesību akti attiecas uz patērētājiem tiktāl, ciktāl tas viņiem neliedz aizsardzību saskaņā ar patērētāja mītnes valsts nacionālajiem tiesību aktiem atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (EK) Nr. 593/2008 par tiesību aktiem, kas piemērojami līgumsaistībām (Roma I) 6.panta 2.punktā paredzētajam